QRLink.sk


[  «  späť ]
Čadca » Kaplnka sedembolestnej panny Márie na Snoske

Kaplnka sedembolestnej panny Márie na Snoske

Kaplnka sedembolestnej panny Márie na Snosketop

Kaplnka Sedembolestnej Panny Márie na Snoske v miestnej časti Čadečka bola postavená v roku 1908. V roku 1950 ju prebudoval obyvateľ osady U Tomali František Minárik.V roku 1996 bola popri chodníku vedúcom ku kaplnke postavená krížová cesta, ktorú postavil Štefan Pohančeník a Ondrej Kráľ. Omše sa tu konajú na sviatok patrónky kaplnky 15. septembra.

The Chapel of Our Mother of Seven Sorrowstop

The Chapel of Our Mother of Seven Sorrows was built in the suburb of Čadečka as early as in 1908. In 1950, the Chapel was rebuilt by František Minárik, a resident of the local settlement u Tomali. In 1996, the Stations of the Cross were built along the path leading to the Chapel; the construction was realized by Štefan Pohančeník and Ondrej Kráľ. A Mass is regularly held here on the occasion of the Chapel patron holiday on 15th September.

MAPAtop


počet prístupov od 02.11.2012: 128142
počet prístupov dnes: 10